List of Shows



    recommended for you


    Tell your friends

    TELL YOUR FRIENDS

    The Young and the Restless - MESSAGE BOARDS

    Soaps Boards :: The Young and the Restless Forum :: Lauren and Lilly today

    Please register and login to be able to post in this message board.

    Lauren and Lilly today

    Started by newmans1 at 2007/11/21 03:11PM
    Latest post: 2007/11/21 09:35PM, Views: 821, Replies: 19
    1 2 » »| page:
    #1   2007/11/21 03:11PM
    Lauren and Lilly today
    newmans1
    image

    damn she went overboard hello bra and lilly did she forget the baack of her shirt hello all of her bra

    #2   2007/11/21 03:27PM
    Re: Lauren and Lilly today
    Nosycookie1201
    image

    Quote newmans1: damn she went overboard hello bra and lilly did she forget the baack of her shirt hello all of her bra


    I think that was deliberate. Some kinda style now.

    #3   2007/11/21 03:32PM
    Re: Lauren and Lilly today
    aden85
    image

    Lol, I liked what Lily was wearing. I dont remember what Lauren was wearing tho. Either way I'm sure both look amazing, as usual!

    #4   2007/11/21 03:40PM
    Re: Lauren and Lilly today
    xx_Jenn_xx
    image

    Quote aden85: Lol, I liked what Lily was wearing. I dont remember what Lauren was wearing tho. Either way I'm sure both look amazing, as usual!


    i know me too! i thought she looked beautiful...she has the bod to show it..so i say flaunt it gurl! ..Lauren, alwayz looks beautiful...i didnt notice if she was wearing a bra or not??? which means, it really doesnt matter cuz she can get away with it anywayz!

    #5   2007/11/21 03:52PM
    Re: Lauren and Lilly today
    aden85
    image

    Quote xx_Jenn_xx:
    Quote aden85: Lol, I liked what Lily was wearing. I dont remember what Lauren was wearing tho. Either way I'm sure both look amazing, as usual!


    i know me too! i thought she looked beautiful...she has the bod to show it..so i say flaunt it gurl! ..Lauren, alwayz looks beautiful...i didnt notice if she was wearing a bra or not??? which means, it really doesnt matter cuz she can get away with it anywayz!


    Lily definitely got the bod and Lauren need I say more!

    #6   2007/11/21 04:04PM
    Re: Lauren and Lilly today
    newmans1
    image

    are u all saying lauren is hot?

    #7   2007/11/21 05:02PM
    Re: Lauren and Lilly today
    BILLBOWSKI
    image

    Quote newmans1: are u all saying lauren is hot?


    Yes Lauren is smoking hottt!!!!!!!!!!! TSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!ON fire!!!!!

    #8   2007/11/21 05:16PM
    Re: Lauren and Lilly today
    xx_Jenn_xx
    image

    Quote newmans1: are u all saying lauren is hot?


    omg yesssssssss! Shes even more beautiful than EVER!!!

    #9   2007/11/21 05:16PM
    Re: Lauren and Lilly today
    PLC02
    image

    The actress has got her own line of work-out clothing! She is Gorgeous!!

    #10   2007/11/21 05:19PM
    Re: Lauren and Lilly today
    BILLBOWSKI
    image

    Quote xx_Jenn_xx:
    Quote newmans1: are u all saying lauren is hot?


    omg yesssssssss! Shes even more beautiful than EVER!!!


    Jenny!! My IM is up if u wanna???? hehehehehe

    1 2 » »| page:

    Please register and login to be able to post in this message board.

    « Go back to topic list