List of Shows



    recommended for you


    Tell your friends

    TELL YOUR FRIENDS

    The Young and the Restless - MESSAGE BOARDS

    Soaps Boards :: The Young and the Restless Forum :: Give it up already... They ain't comin back!

    Please register and login to be able to post in this message board.

    Give it up already... They ain't comin back!

    Started by cherchezlefemme at 2007/11/05 12:25PM
    Latest post: 2007/11/06 06:28AM, Views: 2011, Replies: 67
    « 1 2 3 4 5 6 7 » »| page:
    #21   2007/11/05 12:50PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    KeepingItReal
    image

    Quote xx_Jenn_xx:
    Quote KeepingItReal: bastard not a bad word


    IF QueenBee Katherine Chancellor says it THAN we CAN say it!



    You got that right!!

    #22   2007/11/05 12:51PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    xx_Jenn_xx
    image

    Quote KeepingItReal:
    Quote xx_Jenn_xx:
    Quote bubble303: The petitions are crap...the writers don't give a damn lol


    BASTARDS.......my new word for the day, thx to Katherine


    Dang girl run with it!!

    It suits you!!


    hahahahaha if u only knew

    #23   2007/11/05 12:52PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    cherchezlefemme
    image

    Bastards!!!!!!!!! Look at all the famous people who have left soaps to become movie screen actors - Do you think they would wanna go back to their roles on TV?

    Cheers to Catherine... Give that Lady a drink! Ooops! forgot... recovering alcoholic.

    #24   2007/11/05 12:52PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    KeepingItReal
    image

    Quote xx_Jenn_xx:
    Quote KeepingItReal:
    Quote xx_Jenn_xx:
    Quote bubble303: The petitions are crap...the writers don't give a damn lol


    BASTARDS.......my new word for the day, thx to Katherine


    Dang girl run with it!!

    It suits you!!


    hahahahaha if u only knew


    dang you got me thinking now

    #25   2007/11/05 12:53PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    KeepingItReal
    image

    Quote cherchezlefemme: Bastards!!!!!!!!! Look at all the famous people who have left soaps to become movie screen actors - Do you think they would wanna go back to their roles on TV?

    Cheers to Catherine... Give that Lady a drink! Ooops! forgot... recovering alcoholic.



    Pouring her a glass of "Perier".

    #26   2007/11/05 12:55PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    xx_Jenn_xx
    image

    Quote KeepingItReal:
    Quote xx_Jenn_xx:
    Quote KeepingItReal:
    Quote xx_Jenn_xx:
    Quote bubble303: The petitions are crap...the writers don't give a damn lol


    BASTARDS.......my new word for the day, thx to Katherine


    Dang girl run with it!!

    It suits you!!


    hahahahaha if u only knew


    dang you got me thinking now


    LMAO

    #27   2007/11/05 12:56PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    cherchezlefemme
    image

    Bless your heart Keep! Shoot... David Hasselhoff would have never started Baywatch if he didn't leave Y&R - He was Snapper....Remember?

    #28   2007/11/05 12:57PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    KeepingItReal
    image

    Quote cherchezlefemme: Bless your heart Keep! Shoot... David Hasselhoff would have never started Baywatch if he didn't leave Y&R - He was Snapper....Remember?


    Oh yeah!!

    Like him better in shorts.

    #29   2007/11/05 01:00PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    cherchezlefemme
    image

    Quote KeepingItReal:
    Quote cherchezlefemme: Bless your heart Keep! Shoot... David Hasselhoff would have never started Baywatch if he didn't leave Y&R - He was Snapper....Remember?


    Oh yeah!!

    Like him better in shorts.


    My point exactly! We need to let folk go on with their lives and stop supporting these endless non-functioning petitions.

    #30   2007/11/05 01:11PM
    Re: Give it up already... They ain't comin back!
    pussykat
    image

    Thank you for having the guts to say what you did regarding the "bring em back"....I am sick and tired of having to scale down the threads to find something that pertains to the latest show....also the "spoilers" drive me crazy as well....I don't read them, it ruins the story to know ahead of time what is going to happen.....but I understand some people like them and that's okay....can the "old" threads be removed? there are way too many....thanx and have a nice day!

    « 1 2 3 4 5 6 7 » »| page:

    Please register and login to be able to post in this message board.

    « Go back to topic list