All My Children

kimstull
Posts: 1
Joined: Fri Sep 22, 2006 6:54 pm

Re: All My Children

Postby kimstull » Mon Jan 16, 2012 2:41 pm

*) I AM SOOOOO UPSET OVER THIS AMC NEEDS TO GET BACK ON THE AIR NO ONE WANTS TO WATCH A COOKING SHOW "BORING"" MISS AMC SO MUCH PLEASEEEEEE COME BACK ON THE AIR SOOOOOO PLEASE PLEASE BRING AMC BACK MY DAYS ARE SO BORING NOW..... :0

User avatar
bleu
Posts: 348
Joined: Sun Nov 18, 2007 11:38 pm

Re: All My Children

Postby bleu » Tue Jan 17, 2012 3:10 am

ive been watching the re-runs...dixie just died...very good show back then i bawled like crazy! seeing this..i sure dont know how dr. hayward got a chance to save her? lol anyway..ive wanted to give up..but i cant..many voices may make a difference? we all want out soap back..i was dissapointed tho when hardly any AMC stars signed on 4 the net? OLTL had many..and now they r blending some character to GH..lucky guys! question? r re-runs counted n ratings? if so DVRed shows has to b watched 24hrs 2 count...kinda was hoping that ABC would c that its still popular? its just been so crazy..stars r moving on...and when they take the re-runs off it'll b another dissapointment..wish they would @least re-run late @ nite..whos gonna watch cartoons all nite long? i mean kids dont need more carttons? and get this i channel surfing and noticed the chew was a re-run..WTH?

User avatar
o123
Posts: 202
Joined: Mon Sep 12, 2011 12:33 pm

Re: All My Children

Postby o123 » Wed Jan 18, 2012 2:18 am

Quote kimstull: *) I AM SOOOOO UPSET OVER THIS AMC NEEDS TO GET BACK ON THE AIR NO ONE WANTS TO WATCH A COOKING SHOW "BORING"" MISS AMC SO MUCH PLEASEEEEEE COME BACK ON THE AIR SOOOOOO PLEASE PLEASE BRING AMC BACK MY DAYS ARE SO BORING NOW..... :0


problem is soap fans and stay at home moms r watching the chew and the revolution

User avatar
bleu
Posts: 348
Joined: Sun Nov 18, 2007 11:38 pm

Re: All My Children

Postby bleu » Wed Jan 18, 2012 10:43 pm

gosh! i hope not! IM NOT watching either..i know ty pennington is likeable..but not enough 4 me to b a traitor. i noticed when i channel surfed that the chew was already re-runs...i think we should keep writting on all web pages we can voicing our opinion.

Jo Ann Zinaman
Posts: 1061
Joined: Sun Feb 17, 2008 4:19 am

Re: All My Children

Postby Jo Ann Zinaman » Mon Apr 02, 2012 6:31 am

Quote momusmc: I miss AMC too sooooo much! Its like they were my family in PV. I keep hoping to turn on the tv one afternoon and they are on again. I can't even explain the loss I feel!!!!I am still devastated!!!!Such a mean thing to do not only to the fans but to the actors who had to make that move to California. NOT RIGHT!!!!!



Also, It was not Right to Fire TWO Crews! First, They Fired the New York Crew and Less than A Year Later, They Fired the Los Angeles Crew. If They had Stayed in New York, then They would have Only Fired the New York Crew. Jody

User avatar
levann
Posts: 5137
Joined: Fri Jan 09, 2009 11:35 pm

Re: All My Children

Postby levann » Mon Apr 02, 2012 11:58 pm

Quote Jo Ann Zinaman:
Quote momusmc: I miss AMC too sooooo much! Its like they were my family in PV. I keep hoping to turn on the tv one afternoon and they are on again. I can't even explain the loss I feel!!!!I am still devastated!!!!Such a mean thing to do not only to the fans but to the actors who had to make that move to California. NOT RIGHT!!!!!



Also, It was not Right to Fire TWO Crews! First, They Fired the New York Crew and Less than A Year Later, They Fired the Los Angeles Crew. If They had Stayed in New York, then They would have Only Fired the New York Crew. Jody


The thing is that they didn't pull anyone from the second crew from a job that they already had. It's true that they should never have moved but the second crew is not the reason imo.


Return to “All My Children”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Back to Top