Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Y&R lovers! Here's your chance to rant and rave about everything in Genoa City!
User avatar
Delilah127
Posts: 2161
Joined: Fri Oct 06, 2006 12:11 pm

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby Delilah127 » Fri Feb 29, 2008 2:47 pm

I like having good characters and bad.

I think there has to be one or two moral compasses on the show. John Abbott was the male version and then Hope.

Evil has to have a counterpart, or what's the point of their existence?

I don't know just my opinion.

KeepingItReal
Posts: 32622
Joined: Tue Aug 29, 2006 2:07 pm

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby KeepingItReal » Fri Feb 29, 2008 2:53 pm

Quote aym0402: IMO, Neil is Vic's "yes man." Victor tells him to jump and Neil says, "how high?" I preferred Nathan (the original w/the Jheri curl) over Neil. Dru was the best thing to happen to Neil; without her, he's dull.


ITA that azzz kizzzer.

For real Natham was good and as for Dru...nuff said. Neil is a wuz.

User avatar
cherchezlefemme
Posts: 5462
Joined: Wed Nov 08, 2006 2:28 pm

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby cherchezlefemme » Fri Feb 29, 2008 3:10 pm

Quote KeepingItReal:
Quote aym0402: IMO, Neil is Vic's "yes man." Victor tells him to jump and Neil says, "how high?" I preferred Nathan (the original w/the Jheri curl) over Neil. Dru was the best thing to happen to Neil; without her, he's dull.


ITA that azzz kizzzer.

For real Natham was good and as for Dru...nuff said. Neil is a wuz.



You know what? Neil has been a butt sucker since day one! He has never had a spine or even talked back. How many times should he have invited Victor to kiss that azz? Hell, he would not have had his seat on the board if it were not for Phyllis... forget what you feel and look at the facts...It's Drucilla's bitochin and raising hell along with his confidence that got Neil that jet! Hmmmmmm... Maybe that's why Lily is such a woose! 8)


KeepingItReal
Posts: 32622
Joined: Tue Aug 29, 2006 2:07 pm

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby KeepingItReal » Fri Feb 29, 2008 3:19 pm

Quote cherchezlefemme:
Quote KeepingItReal:
Quote aym0402: IMO, Neil is Vic's "yes man." Victor tells him to jump and Neil says, "how high?" I preferred Nathan (the original w/the Jheri curl) over Neil. Dru was the best thing to happen to Neil; without her, he's dull.


ITA that azzz kizzzer.

For real Natham was good and as for Dru...nuff said. Neil is a wuz.



You know what? Neil has been a butt sucker since day one! He has never had a spine or even talked back. How many times should he have invited Victor to kiss that azz? Hell, he would not have had his seat on the board if it were not for Phyllis... forget what you feel and look at the facts...It's Drucilla's bitochin and raising hell along with his confidence that got Neil that jet! Hmmmmmm... Maybe that's why Lily is such a woose! 8)


I will never forget the day she said to Neil with attitude and all "You deserve" that seat....*Snap*

Dru brought it and kept it real. Don't mess with that sista!!

User avatar
justmehere
Posts: 510
Joined: Fri Nov 16, 2007 9:23 pm

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby justmehere » Fri Feb 29, 2008 4:43 pm

Quote Skyrider: I think Neal and Karen are decent.
YEP I agree...they are. Lilly should take a lesson. She is so young to be such a Sl** >(

User avatar
SndrElkins
Posts: 16080
Joined: Thu Feb 08, 2007 12:08 am

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby SndrElkins » Fri Feb 29, 2008 5:09 pm

Quote Snizzle: i didnt say he was a horrible actor...i said his character is lame and i hope that they will do more for him...he seems very naked without Dru. I responded to your post saying that it seemed i was against AA's


He does seem lame without Dru.However i love Neil.damn talk about hott.But i would love to see Natives on soaps for a change.I like all colors like you.But some of the characters drive me nuts,no matter what color they are. :)

User avatar
Snizzle
Posts: 8637
Joined: Wed Apr 04, 2007 8:45 am

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby Snizzle » Fri Feb 29, 2008 5:17 pm

Quote SndrElkins:
Quote Snizzle: i didnt say he was a horrible actor...i said his character is lame and i hope that they will do more for him...he seems very naked without Dru. I responded to your post saying that it seemed i was against AA's


He does seem lame without Dru.However i love Neil.damn talk about hott.But i would love to see Natives on soaps for a change.I like all colors like you.But some of the characters drive me nuts,no matter what color they are. :)

OoOOOooO now that would be good too!!! how come they havent went there yet? unless i missed it with another soap..yep girl...there are lame ones in all colors LOL

User avatar
Delilah127
Posts: 2161
Joined: Fri Oct 06, 2006 12:11 pm

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby Delilah127 » Fri Feb 29, 2008 5:35 pm

They need a latin familia!

How about Mrs Martinez the Abbott Maid. She's bound to have some kids. Maybe a hot young daughter or son?

User avatar
gommie
Posts: 24481
Joined: Sat Sep 09, 2006 11:01 am

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby gommie » Fri Feb 29, 2008 5:41 pm

Quote Snizzle:
Quote SndrElkins:
Quote Snizzle: i didnt say he was a horrible actor...i said his character is lame and i hope that they will do more for him...he seems very naked without Dru. I responded to your post saying that it seemed i was against AA's


He does seem lame without Dru.However i love Neil.damn talk about hott.But i would love to see Natives on soaps for a change.I like all colors like you.But some of the characters drive me nuts,no matter what color they are. :)

OoOOOooO now that would be good too!!! how come they havent went there yet? unless i missed it with another soap..yep girl...there are lame ones in all colors LOL




Any man who truly loves his wife is lame without her :D

User avatar
SndrElkins
Posts: 16080
Joined: Thu Feb 08, 2007 12:08 am

Re: Can We Please Have A Good Decent Character On this Show!!

Postby SndrElkins » Fri Feb 29, 2008 6:13 pm

Quote Snizzle:
Quote SndrElkins:
Quote Snizzle: i didnt say he was a horrible actor...i said his character is lame and i hope that they will do more for him...he seems very naked without Dru. I responded to your post saying that it seemed i was against AA's


He does seem lame without Dru.However i love Neil.damn talk about hott.But i would love to see Natives on soaps for a change.I like all colors like you.But some of the characters drive me nuts,no matter what color they are. :)

OoOOOooO now that would be good too!!! how come they havent went there yet? unless i missed it with another soap..yep girl...there are lame ones in all colors LOL


I have watched from day one,and i don't think Y&R has ever had natives on the show.Oh well maybe one day ;) Not sure about GL either.Not since i've been watching they haven't.And thats a long time :o :-)


Return to “The Young and the Restless”

Who is online

Users browsing this forum: kayline12, Lifetime Viewer, NightCat, sunshine9550 and 1 guest

Back to Top