Spoiler. Did I hear Victor right???

Y&R lovers! Here's your chance to rant and rave about everything in Genoa City!
User avatar
Snizzle
Posts: 8637
Joined: Wed Apr 04, 2007 8:45 am

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby Snizzle » Fri Feb 22, 2008 2:27 pm

Lemme guess. Victor Jr's new digs?

User avatar
aym0402
Posts: 4672
Joined: Wed Mar 14, 2007 7:46 pm

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby aym0402 » Fri Feb 22, 2008 2:28 pm

Quote Snizzle: Lemme guess. Victor Jr's new digs?


IDK...you know Vikki can be a brat; she might not want him living there. %(

User avatar
Snizzle
Posts: 8637
Joined: Wed Apr 04, 2007 8:45 am

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby Snizzle » Fri Feb 22, 2008 2:30 pm

aint that Jt's place?? well he is whipped he'll do whatever she says... LMAO

User avatar
Eppy
Posts: 20985
Joined: Thu May 10, 2007 2:43 pm

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby Eppy » Fri Feb 22, 2008 2:30 pm

Quote aym0402:
Quote Snizzle: Lemme guess. Victor Jr's new digs?


IDK...you know Vikki can be a brat; she might not want him living there. %(
Heck, there's plenty of room at the Newman manse - wouldn't that just jerk everyone's chain.

User avatar
aym0402
Posts: 4672
Joined: Wed Mar 14, 2007 7:46 pm

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby aym0402 » Fri Feb 22, 2008 2:31 pm

Quote Snizzle: aint that Jt's place?? well he is whipped he'll do whatever she says... LMAO


I can see Daniel living there. How long is he going to stay with Kev and Jana.

User avatar
Snizzle
Posts: 8637
Joined: Wed Apr 04, 2007 8:45 am

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby Snizzle » Fri Feb 22, 2008 2:32 pm

O yeah..forgot about that blonde daniel ~)

User avatar
COLONLC10
Posts: 1090
Joined: Thu Jun 07, 2007 12:41 pm

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby COLONLC10 » Fri Feb 22, 2008 2:41 pm

Quote aym0402:
Quote COLONLC10:
Quote aym0402:
Quote Eppy: Maybe Victor and Sharon had a secret meeting and Victor offered to buy her house in order for JT and Vikki to buy it from him...or, he asked her to sell it outright to them and he would arrange the financing...must have been what happened. Anyway, it looks like they will be moving there...it's too costly for Y&R to build another home set so they will continue to use Sharon's house. Hey, Mary had a nice house, apparently she's out of the picture, they could move there!!


I hate the way that they are skimping on the sets. I get tired of seeing Crimson Lights and NE breakroom. >)


And indigo's and the athletic club......etc...etc... :-)


I wonder what they are going to do w/the loft since JToria has moved to the ranch.


JTORIA! I like that. I haven't seen that one yet! ;) :))

User avatar
aym0402
Posts: 4672
Joined: Wed Mar 14, 2007 7:46 pm

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby aym0402 » Sat Feb 23, 2008 11:04 am

Quote Eppy:
Quote aym0402:
Quote Snizzle: Lemme guess. Victor Jr's new digs?


IDK...you know Vikki can be a brat; she might not want him living there. %(
Heck, there's plenty of room at the Newman manse - wouldn't that just jerk everyone's chain.


LOL...how dare he ask his son to come live with him?

User avatar
Uggerly
Posts: 6673
Joined: Thu Oct 04, 2007 11:29 am

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby Uggerly » Sat Feb 23, 2008 11:13 am

Quote Touched: Vic didn't say he would ask anybody, which ticked me off. He said why don't you buy Nick & Sharon's house. Don't even bother to ask them if they want to sell! Just stick another knife in, you old condescending, evil baştard! By the way, Sharon got it in the divorce settlement!


My guess is that, since Nick and Sharon are divorced and Nicki and David are moving out of that particular home, it's his Ranch, and he can decide who lives in which home, on that ranch.

User avatar
Hot for Nick
Posts: 117
Joined: Fri Jan 18, 2008 6:28 pm

Re: Spoiler. Did I hear Victor right???

Postby Hot for Nick » Sat Feb 23, 2008 11:24 am

Quote sybil717:
Quote divasoapfan: I might be wrong,but I thought the deed to this property (nick & sharon) was given to nick when he was in prison. This was shown not too long ago. Therefore when Nick divorced Sharon he gave this to Sharon so Noah & her could live on this property. Now unless there was something else Vic had in writing,I think this is a blooper.....Vic has no right to sell this property it belongs to Sharon. Am I wrong in thinking like this.please clear this up. ;(


Sharon never LEGALLY owned the property. Nick can't give Sharonor anyone else property that he doesnt own. Nikki owned the ranch and ALLOWED Sharon to keep the ranchouse but Victor won the ranch back in the divorce settlement so everything on the Newman ranch is his.


When Nikki wanted to stay there she asked Sharon and Nikki said because it was Sharon's.


Return to “The Young and the Restless”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] and 1 guest

Back to Top