List of Shows



    recommended for you


    Tell your friends

    TELL YOUR FRIENDS

    Days of Our Lives - DAILY UPDATES

    In our 'Daily Updates' section, Soaps.com gives you your daily dose of what's happening on 'Days Of Our Lives'! We invite you to read our in-depth updates which we try to post before 6:00pm ET!

    Shove It.

    Friday, August 30 2013
    Sami makes a choice about the deal, Kristen accepts Brady's proposal and Marlena gets desperate.

    Show / hide text

    Share on Facebook

    printable PRINTABLE VERSION - View a printer friendly version of this article

    Please register and login to be able to email this article to your friends

    USER COMMENTS

    Posted by zuzu61 at Saturday, August 31 2013 05:52 PM

    I can't wait to see if Sonny and Will has a reaction to their sofa. haha
    They're always folding Ari's clothes, etc on that sofa.
    yuk!!
    Yes.. The DeMira sofa should be burned. lol
    No telling how many different people have used it.

    They should put together a video with music and all the different couples falling on that sofa. lol

    Posted by zuzu61 at Saturday, August 31 2013 05:58 PM

    OT
    I read where ED is already scheduled to play Ashley on Y&R again.. But just for a short visit. So not sure if she going back or not.. I don't really care if she returns.. Kinda hope not.

    Posted by littleguysmom at Saturday, August 31 2013 05:59 PM

    Zuzu I was just over reading 2 scoops for days on soap central. Lol Tony is really funny this week he must be board too. Lol

    Posted by zuzu61 at Saturday, August 31 2013 06:01 PM

    OT
    gonna say good night.
    God bless all of you. Hoping everyone's having a great & safe holiday weekend.
    GN LittleGuy.. Be a sweet boy.. lol

    Posted by littleguysmom at Saturday, August 31 2013 06:01 PM

    Going to go over and read GH 2 scoops back in a bit. Lololol.

    Posted by zuzu61 at Saturday, August 31 2013 06:02 PM

    OT
    LGM.. I only read the spoilers.. I'll go over and read now.

    Posted by zuzu61 at Saturday, August 31 2013 06:19 PM

    OT
    OMG.. Did you read the article r/t Chandler Massey?! Or am I the only one that hasn't read it. haha
    I LOVE CM. I don't care what's true or not.
    I never totally believe what the media says.. so.. whatever.

    Posted by littleguysmom at Saturday, August 31 2013 06:21 PM

    Good night zuz and every one, sweet dreams, sending healing prayers to all, God's blessings on everyone. Until tomorrow.

    Snuggles and kissy from littleguy.

    I'll still be on board encased anyone wants to chat.

    Posted by littleguysmom at Saturday, August 31 2013 06:25 PM

    Zuz did you notice I can make a Smiley face with sunglasses for littleguy now, you were teasing me about putting sunglasses on him so I did. Lololol.

    Posted by zuzu61 at Saturday, August 31 2013 06:35 PM

    OT
    OOUUEE Yeah Littledude.. I mean littleguy.. LOVING those sunglasses.. lol

    I'm LMAO at the Two Scoops Random Thoughts.. lol

    MORE COMMENTS: « 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » »| page:

    Please Register and login to post your comments.
    » Back to Daily Updates